Marketingové hovory – kontaktujte nás
Chcete podat stížnost na marketingový hovor, který považujete za neoprávněný? (Nevyjádřili jste souhlas ve veřejném seznamu, nejste si vědomi, že byste dané společnosti předem udělili souhlas a nejedná se ani o vašeho poskytovatele služeb, např. banku, operátora, dodavatele energie, lékaře atp.? Více informací lze nalézt zde – manuál pro nevyžádané hovory, nevyžádané marketingové hovory - leták).
Využít můžete všechny formy podání (jak podat podání na ČTÚ), přičemž nejjednodušší cestou je zaslat e-mail na adresu podatelna@ctu.cz;, nebo vyplnit kontaktní formulář – zde.
V případě tohoto typu podání není nutno, aby byl dokument podepsán elektronickým podpisem. Prostřednictvím tohoto podání nám prosím sdělte tyto informace:
1) vaše jméno a příjmení
2) datum a čas hovoru
3) číslo volaného
4) číslo, ze kterého bylo voláno
5) účel hovoru - marketing
6) název vašeho operátora
7) kontakt, na kterém vás můžeme zastihnout pro případné doplnění stížnosti.
Bez těchto informací nemůžeme stížnost prošetřit a případně na jejím podkladě zahájit kontrolu.
Aby bylo vaše podání vyřízeno co nejefektivněji, je vhodné ho doplnit o tyto informace a podklady, pokud nimi disponujete:
1) místo vašeho trvalého bydliště,
2) název společnosti, která vás kontaktovala,
3) stručný obsah telefonního hovoru,
4) zvukový záznam nevyžádaného hovoru,
5) snímek obrazovky mobilního telefonu v průběhu probíhajícího hovoru, po případě snímek o uskutečněném telefonním hovoru,
6) informaci, zda jste volajícímu subjektu již dříve neudělil individuální souhlas pro kontaktování za účelem marketingové nabídky,
7) informaci, zda je vaše jméno a telefonní číslo uvedeno ve veřejném účastnickém seznamu. Pokud ano, zda je u vašeho kontaktu vyznačena poznámka, že si přejete být kontaktováni za účelem marketingu.