Marketingové hovory – kontaktujte nás

Chcete podat stížnost na marketingový hovor, který považujete za neoprávněný? (Nevyjádřili jste souhlas ve veřejném seznamu, nejste si vědomi, že byste dané společnosti předem udělili souhlas a nejedná se ani o vašeho poskytovatele služeb, např. banku, operátora, dodavatele energie, lékaře atp.? Více informací lze nalézt zde – manuál pro nevyžádané hovory, nevyžádané marketingové hovory - leták).

Využít můžete všechny formy podání (jak podat podání na ČTÚ), přičemž nejjednodušší cestou je zaslat e-mail na adresu podatelna@ctu.cz;, nebo vyplnit kontaktní formulář – zde.

V případě tohoto typu podání není nutno, aby byl dokument podepsán elektronickým podpisem. Prostřednictvím tohoto podání nám prosím sdělte tyto informace:

1) vaše jméno a příjmení

2) datum a čas hovoru

3) číslo volaného

4) číslo, ze kterého bylo voláno

5) účel hovoru - marketing

6) název vašeho operátora

7) kontakt, na kterém vás můžeme zastihnout pro případné doplnění stížnosti.

Bez těchto informací nemůžeme stížnost prošetřit a případně na jejím podkladě zahájit kontrolu.

 

Aby bylo vaše podání vyřízeno co nejefektivněji, je vhodné ho doplnit o tyto informace a podklady, pokud nimi disponujete:

1) místo vašeho trvalého bydliště,

2) název společnosti, která vás kontaktovala,

3) stručný obsah telefonního hovoru,

4) zvukový záznam nevyžádaného hovoru,

5) snímek obrazovky mobilního telefonu v průběhu probíhajícího hovoru, po případě snímek o uskutečněném telefonním hovoru,

6) informaci, zda jste volajícímu subjektu již dříve neudělil individuální souhlas pro kontaktování za účelem marketingové nabídky,

7) informaci, zda je vaše jméno a telefonní číslo uvedeno ve veřejném účastnickém seznamu. Pokud ano, zda je u vašeho kontaktu vyznačena poznámka, že si přejete být kontaktováni za účelem marketingu.

Top